پانزدهمین کنفرانس شیمی معدنی ایران برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/پانزدهمین کنفرانس شیمی معدنی ایران، 12 و 13 شهریورماه امسال در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) رضا طیبی، دبیر برگزاری پانزدهمین کنفرانس شیمی معدنی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، همچنین از ارسال بیش از 460 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از 330 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در این کنفرانس ارائه می‌شود.

وی، دانشگاه حکیم سبزواری را جزء اولین دانشگاه‌های خارج از مرکز استان خراسان رضوی در خصوص میزبانی این کنفرانس دانست.

معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری، سینیتیک و مکانیسم واکنش‌های معدنی، شیمی آلی فلزی، نانو شیمی، طیف سنجی ترکیبات معدنی، فرآینده‌های کاتالیستی، شیمی جامد، بیوشیمی معدنی را از جمله محورهای علمی این کنفرانس برشمرد.

طیبی، شیمی سبز، شیمی نظری، محاسباتی و ترکیبات معدنی را از دیگر موضوعات این کفرانس بیان کرد.

وی با تاکید بر این‌که کنفرانس شیمی معدنی ایران باید مقدمه‌ای برای بهره‌برداری‌های علمی و کاربردی از پتانسیل‌های موجود در منطقه باشد، به حضور بیش از 400 نفر از محققان، مسؤولان وزارت علوم، مسؤولان ستاد نانو و حوزه معاونت ریاست جمهوری، دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی رشته شیمی، کارشناسان سازمان انرژی اتمی، اعضای هیات علمی و رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور در این کنفرانس اشاره کرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید