نخستين دوره مسابقات پهپاد شمال‌غرب کشور برگزار مي شود

http://www.nuavdc.ir/ImageHandler.ashx?UploadedFile=true&image=~/App_Data/UserImages/Image/nuavdc_IR_Poster_140.gifنخستين دوره مسابقات پهپاد شمال‌غرب کشور توسط پژوهشکده علوم و فناوري دفاعي شمال غرب دانشگاه صنعتي مالک اشتر با مشارکت دانشگاه صنعتي اروميه، مجتمع­‌ دانشگاهي هوافضاي تهران، مجتمع دانشگاهي مکانيک و هوا فضاي اصفهان و قرارگاه حمزه سيد الشهدا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، ايرج ميرزايي، رييس دانشگاه صنعتي اروميه در گفت و گو با  ايسنا اظهار داشت: هدف از اين مسابقات سنجش و ارتقاي توان دانشجويان در به کارگيري آموزش هايي است که در طول تحصيل فراگرفته اند.

وي تصريح کرد: آشنايي و آموزش دانشجويان با کارهاي علمي و کاربردي قبل از ورود به صنعت و تکميل زنجيره ارتباط صنعت با دانشگاه و پژوهشگاه هاي تخصصي و جهت دهي به امور پژوهشي محققان در راستاي توسعه فناوري ها و مديريت خلاقيت افراد از جمله اهداف ديگر برگزاري چنين مسابقاتي در سطح دانشگاه است.

رييس دانشگاه صنعتي اروميه ادامه داد: ثبت نام از دانشجويان علاقه مند تا 30 فروردين ماه سال آينده ادامه داشته و دانشجويان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به وب سايت اينترنتي مسابقه به نشاني www.nuavdc.ir مراجعه کنند.

دانشگاه صنعتي اروميه با مشارکت پژوهشکده علوم و فناوري دفاعي شمالغرب وابسته به دانشگاه صنعتي مالک اشتر، نخستين دوره مسابقات پرنده هاي هدايت پذير از دور (پهپاد) در شمالغرب را بين دانشجويان، نخبگان و علاقه مندان در اين زمينه برگزار مي‌كند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید