ارائه 60 مقاله در کنفرانس «تولید برق همزمان با حرارت»

http://www.callforpapers.ir/دبیر اجرایی کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم‌های هیبریدی، از ارائه 60 مقاله علمی در این کنفرانس خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مهدی محمدی مهر، تعداد مقالات ارسال شده از محققان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور به این کنفرانس را از زمان فراخوان حدود یکصد اثر ذکر کرد و افزود: پس از بررسی هیات داوران، 60 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شده است که از این تعداد، 34 مقاله به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این کنفرانس دو روزه، مهندس میرسلیم، عضو هیات علمی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندس هنینگ هاف مدیر بخش طراحی موتورهای بنزینی AVL و استاد وحید اصفهانیان عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران سخنرانی می‌کنند.

محمدی مهر، برگزاری نشستهای علمی و کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های این همایش ذکر کرد و گفت: این کنفرانس به منظور فراهم کردن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه تولید همزمان و سیستم‌های هیبریدی، تقویت ارتباط موثر بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی و اشاعه تفکر و فرهنگ افزایش راندمان تولید انرژی به کمک سیستم‌های هیبریدی برگزار می‌شود.

کنفرانس ملی «تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم‌های هیبریدی»، ششم و هفتم شهریور ماه امسال در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید