فراخوان پانزدهمين دوره پايان نامه سال دانشجويي اعلام شد

http://www.callforpapers.ir/فراخوان پانزدهمين دوره پايان نامه سال دانشجويي و يازدهمين دوره پژوهش برتر دانشجويي از سوي دبيرخانه دائمي كتاب و پايان نامه سال دانشجويي اعلام شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، اين جشنواره هر ساله از سوي سازمان انتشارات جهاددانشگاهي و با همكاري وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان جهاددانشگاهي و معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار مي شود.

اين جشنواره در سه بخش به صورت اصلي، جنبي و ويژه برگزار مي شود كه در بخش اصلي، پايان نامه هاي فارغ التحصيلان دوره هاي كارشناسي ارشد و دكتري دانشگاه ها و حوزه هاي علميه كشور در گروه هاي فني و مهندسي، پزشكي و دامپزشكي، معماري و هنر، علوم انساني و اجتماعي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم پايه و علوم ديني(جايزه علامه شيخ بهايي) مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت.

در بخش ويژه جشنواره، پايان نامه ها و تحقيقات با موضوعات كارآفريني و اشتغال، جهاد اقتصادي، گردشگري (شامل محورهاي بازاريابي و تبليغات گردشگري با تاكيد بر بازارهاي هدف ، مديريت خدمات و تسهيلات گردشگري، ارتقاء كيفيت خدمات گردشگري ، شناسايي و معرفي توانمنديها و فرصت هاي سرمايه گذاري گردشگري) و در بخش جنبي تمامي پژوهش ها و تحقيقات انجام شده در شش گروه اصلي در تمامي مقاطع پذيرفته مي شود.

شرايط شركت در فراخوان شامل دفاع از پايان نامه در سال‌هاي 88،89 يا 90، ارائه گواهي از دانشگاه محل تحصيل مبني بر تأييد تاريخ دفاع و نمره پايان نامه، تكميل و ارسال فرم درخواست به همراه يك نسخه از پايان نامه يا پژوهش و يك حلقه لوح فشرده در قالب pdf حداكثر تا بيستم فروردين ماهبه دبيرخانه جشنواره، پذيرش پژوهش ها و پايان نامه هاي طلاب علوم ديني به شرط ارائه مدارك تعيين سطح مي باشد.

علاقه مندان مي توانند جهت دريافت فرم شركت در جشنواره و كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع رساني سازمان انتشارات به نشاني پستي www.isba.ir و يا دفاتر جهاددانشگاهي در دانشگاه‌ها مراجعه كنند.

پايان نامه هاي برتر طي مراسمي در يکي از دانشگاه هاي کشور و با حضور شخصيت هاي علمي و فرهنگي معرفي و جوايز ارزشمندي به اين آثار اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید