ارائه بیش از 60 مقاله در کنفرانس «تولید برق همزمان با حرارت»

http://www.callforpapers.ir/دبیر اجرایی کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم‌های هیبریدی گفت: حدود یکصد مقاله از محققان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگا‌ه‌های سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه کاشان ارسال شده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مهدی محمدی مهر با اعلام این خبر افزود: از مقالات ارسالی حدود 66 مقاله جهت ارائه در کنفرانس توسط هیات داوران پذیرفته شده است که از این تعداد 35 مقاله به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندانی که موفق به ارسال مقاله به کنفرانس نشده‌اند ولی مایل به حضور در این کنفرانس هستند، می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن از طریق پست الکترونیکی در این کنفرانس شرکت کنند.

محمدی مهر، سخنرانی، برگزاری نشستهای علمی و کارگاه‌های آموزشی را از جمله برنامه‌های این همایش دو روزه ذکر کرد و افزود: در این کنفرانس مهندس “میرسلیم” عضو هیات علمی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر، “مهندس هنینگ هاف” مدیر بخش طراحی موتورهای بنزینی شرکت AVL و استاد “وحید اصفهانیان” عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و استاد “کاوه قربانیان” عضو هیات علمی دانشکده مهندسی هوا فضای دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات مدیره توربین ماشین خاورمیانه سخنرانی می‌کنند.

وی، فراهم کردن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه تولید همزمان و سیستم‌های هیبریدی، تقویت ارتباط موثر بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی و اشاعه تفکر و فرهنگ افزایش راندمان تولید انرژی به کمک سیستم‌های هیبرید و تولید همزمان را از اهداف برگزاری این کنفرانس ذکر کرد.

کنفرانس ملی “تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم‌های هیبریدی”، ششم و هفتم شهریور ماه امسال در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید