نماد سایت فراخوان مقاله کنفرانس، همایش، مجله و ژورنال علمی پژوهشی

ثبت‌نام در سومين المپياد نانو، تا پايان اسفند ماه تمديد شد

http://www.nanoclub.ir/contents/news201203/olampiad3_news211.jpgدبيرخانه سومين المپياد دانش‌آموزي فناوري نانو اعلام كرد: ثبت‌نام در سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو تا پايان اسفند ماه امسال تمديد شده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، بر اساس آمار به ثبت رسيده در باشگاه نانو، از زمان آغاز ثبت‌نام در سومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو تا کنون، در مجموع سه هزار و 991 نفر به صورت فردي و گروهي از 29 استان کشور در آزمون مرحله اول المپياد نانو ثبت‌نام کرده‌اند.

طبق آخرين آمار اعلام شده از سوي باشگاه نانو، برگزاري آزمون مرحله اول دومين المپياد دانش‌آموزي علوم و فناوري نانو در هفت استان همدان، خراسان شمالي، هرمزگان، سمنان، گلستان، خراسان رضوي و تهران قطعي شده است.

بر اساس اعلام دبيرخانه سومين المپياد دانش‌آموزي فناوري نانو، در صورت ثبت‌نام حداقل 200 شرکت کننده (100 پسر و 100 دختر) از يک شهرستان در المپياد، آن شهرستان به عنوان حوزه‌ برگزاري آزمون انتخاب مي‌شود.

علاقه‌مندان تا 29 اسفندماه سال جاري فرصت دارند با مراجعه به پايگاه اينترنتي باشگاه نانو http://nanoclub.ir/، نسبت‌به ثبت‌نام در سومين المپياد دانش آموزي فناوري نانو اقدام کنند.

خروج از نسخه موبایل