برگزاری دوره های TEDX در دانشگاه صنعتی شریف

http://www.callforpapers.ir/دانشگاه صنعتی شریف در راستای تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه‌های فکری در ابعاد ملی و ایجاد و حفظ روحیه خلاقیت و خودباوری در کشور اقدام به برگزاری دوره Tedxsharif می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این دوره با همکاری بنیاد جهانی TED به منظور به اشتراک‌گذاری تجربیات برتر کشور برگزار می‌شود.

به گفته یوکابد بیک‌خاخیان، قائم‌مقام این رویداد جایگاه منحصر به فرد دانشگاه صنعتی شریف، پشتوانه علمی و صنعتی دانشگاه، حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاه در بالاترین سطوح خبرگان کشور در سطح ملی و بین‌المللی این دانشگاه را به محل مناسبی برای گردآوری و هم‌اندیشی برترین استعدادهای کشور در حوزه‌ها ی گوناگون علمی و فرهنگی تبدیل کرده است.

مجموع ویژگی‌های ذکر شده Tedxsharif university را به عنوان مرجع حضور نخبگان کشور و تبلور و هم‌افزایی تجربیات، نوآوری و سرمایه‌های فکری در سطح ملی و بین‌المللی معرفی می‌کند.

بیک خاخیان افزود: این رویداد در تاریخ هفت شهریور ماه برگزار خواهد شد و اولویت بر مبنای زمان ثبت‌نام متقاضیان می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌تواند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانیwww.Tedxsharifuniversity.com مراجعه کرده و یا با دانشگاه صنعتی شریف به شماره تلفن‌های 66009075، 66027796 یا 66165185 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید