ثبت نام در بزرگترین کارگاه معماری کشور آغاز شد

http://www.bananews.ir/images/stories/elmi/mosabeghat/1390/90-12-4-01.gifثبت نام در بزرگترین کارگاه معماری کشور با عنوان «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر» آغاز شد و فقط تا 15 اسفند ماه از طریق سایت دبیرخانه رویدادهای معماری، ادامه دارد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، طبق اعلام دبیرخانه رویدادهای معماری، متقاضیان برای ثبت نام در «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر» باید با مراجعه به سایت پنجره به آدرس www.panjareh.info فرم ثبت نام را تکمیل کنند. بر این اساس، علاقمندان، ابتدا باید گروه‌های سه نفره تشکیل بدهند. سپس نماینده گروه، با مراجعه به سایت دبیرخانه، با وارد کردن ایمیل و نام کاربری، عضو سایت کارگاه شود. در این مرحله، سرگروه باید با ورود به صفحه کارگاه بوشهر و کلیک بر روی فرم ثبت نام که در لیست سمت راست این صفحه نمایش داده می‌شود، مشخصات فردی و تحصیلی خود و اعضای گروه را به دقت وارد کند.

گروه‌هایی که زودتر ثبت نام کنند و همچنین اعضای آن‌ها تنوع رشته داشته باشند، برای راهیابی به مرحله دوم پذیرش اولویت دارند. در عین حال حداقل دو عضو از سه عضو گروه، باید دانشجو یا دانش‌آموخته معماری و شهرسازی و یا دیگر رشته‌هایی باشد که به طور مستقیم با این حوزه‌ها مرتبط است. شرکت‌کنندگان بوشهری و تقدیرشدگان اول تا سوم دوره گذشته کارگاه (کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بیرجند) از شرایط ویژه‌ای برای پذیرش برخودارند.

ثبت نام در کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، فقط به صورت اینترنتی و تا ساعت 12 شب 15 اسفند ماه ادامه دارد. سپس، اسامی پذیرفته شدگان مرحله نخست، 20 اسفند ماه در سایت دبیرخانه کارگاه، منتشر و تمرین‌هایی برای گروه‌های پذیرفته شده، در نظر گرفته می‌شود. گروه‌ها، بر اساس کیفیت پاسخ‌هایشان به تمرین‌ها، داوری خواهند شد و برگزیدگان به کارگاه فهم معماری ایران در شهر بوشهر دعوت می‌شوند.

گروه‌های پذیرفته شده در کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، از 26 تا 31 فروردین ماه 1391، فرصت حضور در این شهر، تجربه و مطالعه زندگی و معماری در بوشهر، شرکت در نشست‌های میان رشته‌ای و فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی این کارگاه را خواهند داشت. اسکان و پذیرایی از پذیرفته‌شدگان نیز طی روزهای برگزاری کارگاه بر عهده دبیرخانه است. در انتها، به همه شرکت‌کنندگان کارگاه که در تمام مراحل حضور داشته ‌باشند و اثر خود را طبق ضوابط دبیرخانه ارائه دهند، گواهی شرکت در کارگاه داده خواهد شد و نفرات برتر، لوح تقدیر و جوایز ویژه دریافت می‌کنند.

کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، از سلسله کارگاه‌های فهم معماری ایران است که پیش از این، در اصفهان، کاشان، شوشتر، گرگان و بیرجند برگزار شده است. تمامی دانشجویان رشته‌‌های معماری، شهرسازی و سایر رشته‌های مرتبط در همه مقاطع و همچنین دانش‌آموختگان این رشته‌ها که حداکثر 10 سال از پایان تحصیل‌شان گذشته باشد، می‌توانند منحصراً در گروه‌های سه نفره در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، از سوی دبیرخانة رویدادهای معماری، وابسته به مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران با همکاری سازمان‌های دولتی و خصوصی مختلف کشور، از تاریخ 26 تا 31 فروردین ماه 91 در حوزه جغرافیایی بوشهر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید