ايجاد دو دانشکده تخصصي مهندسي در دانشگاه کاشان

http://38.74.1.150/Thumbnails/pics/1388/9/Education/wh120-4.jpgسرپرست دانشگاه كاشان از ايجاد دو دانشکده تخصصي رشته مهندسي در اين دانشگاه خبر داد و گفت: دانشکده مهندسي مکانيک و دانشکده مهندسي برق و کامپيوتر به صورت مستقل بزودي در اين دانشگاه ايجاد مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، عباس کتابي در دومين همايش بزرگداشت خواجه نصيرالدين طوسي به مناسبت روز ملي مهندس، مهندسان را از سازندگان آينده کشور عنوان كرد و افزود: دانشجويان مهندسي بايد برنامه‌ها و توليدات خود را در راستاي رفع نيازها و رفع مشکلات مردم و جامعه بکار گيرند.

وي با تاكيد بر ضرورت تبديل علم به ثروت، گفت: دستاوردها، تحقيقات و توانمندي‌هاي دانشجويان مهندسي، بايد به صورت کاربردي و در قالب توانايي‌هاي صنعتي انجام شود.

سرپرست دانشگاه کاشان با بيان اينکه مهندس و متخصص در ارتقا و امنيت سطح زندگي بشر تاثير بسزايي دارد، اظهاركرد: يک مهندس با در نظر گرفتن کاربردها و فنون اصولي، قادر خواهد بود نيازهاي مردم را در زمينه‌هاي مختلف در کمترين زمان و با بالاترين بازده برطرف سازد.

وي افزود: يک مهندس جوان با جهاد علمي و با روحيه خودباوري، علاوه بر برنامه‌هاي آموزشي، بايد به مباحث اجتماعي و کاربردي توجه داشته باشد.

وي به کسب موفقيت‌هاي دانشجويان رشته مهندسي اين دانشگاه اشاره کرد و افزود: طراحي و ساخت ماشين‌هاي شهاب يک و دو، راهيابي دانشجويان گروه مهندسي شيمي اين دانشگاه در مسابقات جهاني ماشين‌هاي کميکار و موفقيت در مسابقات کن‌ست از افتخارات دانشجويان مهندسي اين دانشگاه است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید