پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در واحد بین‌الملل دانشگاه شریف+میزان شهریه

http://www.callforpapers.ir/پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در21 رشته‌ مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد و پنج رشته دکتری در نیمسال اول 93-92 (مهرماه ماه92) در دانشکده‌های مهندسی و علوم و دانشکده مدیریت، به صورت آزاد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) تدریس و آزمون دروس کلیه برنامه‌ها به زبان انگلیسی است و به دانش‌آموختگان مدرک رسمی دانشگاه صنعتی شریف – پردیس بین الملل کیش، بر اساس مجوزهای اخذ شده از وزارت علوم اعطا می‌شود.

همچنین برای دانشجویان پسر مطابق قوانین نظام وظیفه عمومی پس از ثبت‌نام درخواست معافیت تحصیلی خواهد شد و دانشگاه جهت اخذ روادید برای دانشجویان خارجی اقدام می‌کند.

دارا بودن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های مهندسی کامپیوتر، برق و علوم کامپیوتر برای پذیرش در دکترای مهندسی کامپیوتر و مهندسی عمران-عمران برای پذیرش در دکترای مهندسی عمران و مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی بیومکانیک و مهندسی هسته ای برای پذیرش در دکترای مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی برای پذیرش در دکترای مهندسی مواد و همچنین مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های شیمی (گرایش‌های شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی و معدنی) برای پذیرش در دکترای شیمی مدرک کارشناسی وکارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی برای پذیرش در دکترای مهندسی دریا از دانشگاه‌های داخل کشور و یا معادل آن از دانشگاه‌های معنبرجهان الزامی می‌باشد.

همچنین نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبین پسر و کسب نمره قبولی آزمون ورودی زبان دانشگاه صنعتی شریف، پردیس بین‌الملل کیش که معادل نمره 6 آزمون IELTS می‌باشد، دارا بودن حداقل معدل 15 در دوره کارشناسی ارشد و فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تا حداکثر 31 شهریور 92 جزء مفاد این آیین‌نامه است.

به گزارش ایسنا محتوای آموزشی برنامه‌های دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش مطابق با محتوای آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در تهران خواهد بود و تعداد واحد مورد نیاز برای فارغ‌التحصیلی در برنامه دکترا شامل 15 تا 18 واحد آموزشی و24 واحد رساله دکترا می‌باشد و پس از انتخاب رساله تا پایان مراحل دفاع آن ثبت نام دانشجو در کلیه نیمسال‌های بعدی بر اساس تقویم دانشگاه همراه با پرداخت شهریه ثابت الزامی است.

میزان شهریه دانشجویان ورودی سال تحصیلی 93-92

به گزارش ایسنا شهریه هر نیمسال تحصیلی شامل شهریه ثابت به علاوه شهریه تعداد واحدهای هر نیمسال می‌باشد. شهریه ثابت هر نیمسال 48 میلیون ریال، برای هر واحد درسی سه میلیون و 200 هزار ریال، برای هر واحد رساله دکترا شش میلیون و400 هزار ریال، برای امتحان جامع دکتری 14 میلیون و 400 هزار ریال، و برای هر واحد آزمایشگاهی شش میلیون و 400 هزار ریال) محاسبه می‌شود.

همچنین مبلغ شهریه هر نیمسال را می‌توان در دو قسط پرداخت کرد. که شامل هزینه‌های مسکن، ایاب وذهاب، تغذیه ،کتاب و سایر هزینه‌های دانشجویی نمی‌شود و پرداخت شهریه ثابت در هر نیمسال تحصیلی الزامی است، حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی و یا فرصت مطالعاتی باشد و یا آنکه در واحدهای جبرانی یا زبان ثبت‌نام کرده باشد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید