فراخوان همایش ملی فناوری‌های نوین در صنایع شیمیایی

پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی با همکاری دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس همایش ملی فناوری‌های نوین در صنایع شیمیایی را اردیبهشت‌ماه سال 1391 برگزار می‌نماید.

خبرگزاری فارس: همایش ملی"فناوری‌های نوین در صنایع شیمیایی" برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، عباس بایگان دبیر اجرایی این همایش گفت: پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی در راستای برنامه‌های توسعه ای و انتشار نتایج تحقیقات بومی و منطقه‌ای در حوزه‌های مختلف صنایع شیمیایی و معرفی فناوری‌های پیشرفته (High Tech) ایران اقدام به برگزاری این همایش می‌نماید.

وی اضافه کرد: این همایش با هدف حمایت از پژوهشگران و نخبگان داخلی، انتقال فناوری به نقاط مختلف کشور، معرفی توانمندی‌ها و در نهایت رسیدن به محصولات دانش بنیان با انجام پژوهش‌های بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی و با استفاده از دانش بومی به معرفی فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف صنایع شیمیایی می‌پردازد.

وی گفت: محورهای اصلی این همایش شامل نانوفناوری- زیست‌فناوری- فرایندهای شیمیایی و پلیمر- نفت، گاز و پتروشیمی – انرژی و محیط زیست- صنایع غذایی و دارویی می‌باشد و برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی از برنامه‌های جنبی این همایش ملی است.

سخنرانان کلیدی این همایش اساتید برجسته، پژوهشگران و نخبگان و مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف صنعت و دانشگاه می‌باشند که به مباحثی پیرامون نقش فناوری‌های نوین در توسعه پایدار صنایع شیمیایی اکشور، چالش‌ها و فرصت‌ها و… خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی همایش با اعلام آدرس سایت همایش به نشانی www.irdci.ac.ir اعلام کرد دبیرخانه دائمی همایش با شماره 4764050-0261 آماده پاسخگویی به سؤالات و راهنمایی متقاضیان ثبت نام در همایش می‌باشد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید