فراخوان شناسایی تولیدکنندگان تجهیزات IT

معاون سازمان فناوری اطلاعات از فراخوان شناسایی تولید و تامین کنندگان محصولات و تجهیزات فناوری اطلاعات از سوی این سازمان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سوق‌دهی خریدهای حوزه IT به سمت تولیدات داخل انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: فراخوان شناسایی تولیدکنندگان تجهیزات IT/ آخرین مهلت شرکت 18 اسفند

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، علی اصغر انصاری در گفت‌وگو با فارس از فراخوان شناسایی شرکت‌های تولید کننده و تامین کنندگان محصولات و تجهیزات فناوری اطلاعات (سخت افزار و نرم افزار) از سوی سازمان فناوری اطلاعات خبر داد.

معاون توسعه مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: این اقدام سازمان در راستای تحقق اهداف قانون برنامه پنجم کشور، حمایت از صنعت فناوری اطلاعات کشور و اجرای قانون استفاده از حداکثر توان فنی و مهندسی داخل کشور است.

وی ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات ایران با این اقدام تلاش دارد تا خریدهای حوزه فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی کشور را به سمت تولیدات داخل سوق دهد.

انصاری گفت: تولیدکنندگان و تامین کنندگان محصولات و تجهیزات فناوری اطلاعات که متقاضی شرکت در این فراخوان هستند باید حداکثر تا هجدهم اسفندماه 90 مدارک خود را به سازمان فناوری اطلاعات ایران ارسال کنند.

معاون توسعه مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: اظهارنامه متقاضیان باید حاوی فهرست تولیدات مربوطه و مشخصات فنی دقیق محصول باشد و نیز اسناد دال بر ظرفیت، توان تولید و تایید فنی دریافت شده از مراجع ذیصلاح، نیز ضمیمه شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید