تغییر زمان ویرایش اطلاعات آزمون دکتری داروسازی

http://www.callforpapers.ir/رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، گفت: زمان ویرایش فرم ثبت‌نام و تکمیل مدارک داوطلبان بیست و پنجمین دوره آزمون دکترای تخصصی رشته‌های تخصصی داروسازی 1392 به روزهای 6 تا 8 خرداد ماه موکول شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به تغییر زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات این آزمون، گفت: زمان ویرایش فرم ثبت‌نام و تکمیل مدارک داوطلبان شرکت در بیست‌وپنجمین دوره آزمون Ph.D رشته‌های تخصصی داروسازی که پیش از این از یکم تا سوم خرداد ماه اعلام شده بود، به روزهای ششم تا هشتم خرداد ماه تغییر یافت.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی بیست و پنجمین دوره پذیرش دانشجو در مقطعph.d رشته‌های تخصصی داروسازی در ششم تیر ماه، ادامه داد: آن گروه از داوطلبان شرکت در این آزمون که در زمان مقرر موفق به اصلاح اشتباهات احتمالی در وارد کردن اطلاعات فرم ثبت‌نام یا تکمیل مدارک خود نشده‌اند، می توانند از 6 تا 8 خرداد ماه جاری به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کرده و نسبت به اصلاح فرم و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

حسن زاده با اشاره به اینکه شرکت در آزمون نیازمند ارائه مدرک قبولی معتبر در یکی از آزمون های زبان انگلیسی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون است، گفت: افرادی که هنوز مدرک زبان انگلیسی خود را ارسال نکرده‌اند، می‌توانند در هفدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE شرکت کرده و گواهی آن را ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه زمان اعلام شده آخرین فرصت ممکن برای ثبت‌نام، ویرایش اطلاعات فرم ثبت‌نام و تکمیل مدارک خواهد بود و این مهلت قابل تمدید نیست، افزود: افرادی که در فرصت مقرر موفق به ثبت‌نام نشده باشند، می‌توانند در بازه زمانی بالا جهت شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

حسن‌زاده اظهار کرد: این آزمون برای پذیرش دانشجو در رشته‌های فارماسیوتیکس، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، بیوتکنولوژی دارویی، سم شناسی، داروسازی بالینی، داروسازی سنتی، اقتصاد و مدیریت دارو، کنترل دارو، داروسازی هسته ای، نانوفناوری دارویی وزیست مواد دارویی برگزار می شود و داوطلبان مجاز به ثبت‌نام تنها در یک رشته دکتری هستند.

 

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی داروسازی فقط مجاز به انتخاب یک سهمیه هستند که باید آن را در فرم ثبت‌نام مشخص کنند و از آنجایی که تغییر سهمیه پس از ثبت‌نام در هیچ یک از مراحل آزمون امکان پذیر نیست، بنابراین داوطلبان باید در انتخاب سهمیه خود در زمان ثبت‌نام دقت کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید