ارائه 80 مقاله به دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم

http://www.callforpapers.ir/دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم از برگزاری این کنگره از دوم تا چهارم خردادماه در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر علیرضا سبزواری با اشاره به انعکاس گسترده کنگره سال گذشته در مجامع بین‌المللی، گفت: بر این اساس هیپنوتیزم ایران به عنوان یک قطب در آسیا به تمام دنیا معرفی شد و برای اولین بار در تاریخ هیپنوتیزم جهانی، پرچم ایران به عنوان یکی از سردمداران هیپنوتیزم در منطقه و هیپنوتیزم درمانی و بالینی در کتابچه نوزدهمین کنگره هیپنوتیزم چاپ شد و سخنرانانی هم از کشور دعوت شدند.

وی افزود: در کنگره بین‌المللی سال گذشته موفق به دعوت 8 سخنران خارجی شدیم، اما خوشبختانه امسال این تعداد به 14نفر افزایش یافت که از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و یونان در دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم در مشهد حضور می‌یابند.

سبزواری گفت: تیمی که از متخصصان مختلف از خارج کشور در این کنگره شرکت می‌کنند، شامل روانشناس‌ها، روانپزشک‌ها، متخصصان بیهوشی و جراحان اعصاب هستند که در کنار سخنرانان داخلی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

وی با اشاره به این که محل برگزاری دومین کنگره هیپنوتیزم در هتل پارس مشهد است، اظهار کرد: کنگره روزهای 5شنبه، جمعه و شنبه از 2 تا 4 خردادماه برگزار می‌شود و 120 مقاله به دبیرخانه رسید که از این میان، 80 مقاله بصورت پوستر پذیرش شد و 30 سخنرانی علمی و 12 کارگاه آموزشی بصورت عملی ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی دومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم خاطرنشان کرد: برای برگزاری این کنگره، از حدود 11ماه پیش برنامه‌ریزی‌ها را با تشکیل یک تیم 50 نفره آغاز کردیم و بیش از یکهزار نفر ساعت جلسه برگزار شد تا دومین کنگره با قوت تمام و نتایج مطلوب برگزار شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید