پذیرش 137 مقاله در نخستین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه‌خشک

http://www.callforpapers.ir/رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: 255مقاله از استادان و اعضای هیات علمی و دانشجویان استان‌های کشور به دبیرخانه اولین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک ارسال شده که از این تعداد، 137 مقاله پذیرش شده و همچنین تعدادی مقاله غیر مرتبط باموضوع همایش نیز دریافت شده که از راه‌یابی به مرحله ارزیابی بازماندند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) محمد رضا مجردی در اولین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک، با اشاره به اینکه داوری مقالات فرستاده شده به دبیرخانه این کنفرانس به بهترین نحو ممکن انجام شده است، اظهار کرد: در ابتدا دو داور برای بررسی این مقالات در نظر گرفته شده بود که در صورت اختلاف پنج امتیازی بین این داوران برای بررسی بیشتر و تایید نهایی به داور دیگری داده می شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان افزود: بر اساس امتیازات داده شده به مقالات ارسالی نحوه ارائه مقاله یا درآمدن آنها به صورت پوستر تعیین شده است.

مجردی با بیان اینکه از تعداد مقالات راه یافته به اولین کنفرانس هیدرولوژی مناطق نیمه خشک 113 مقاله آن به صورت پوستر درآمده است، اضافه کرد: همچنین 24 مقاله نیز در این کنفرانس توسط افراد برگزیده ارائه داده خواهد شد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی در یک روز قبل از برگزاری این کنفرانس خبر داد و بیان کرد: این کارگاه‌ها شامل مدل سازی هیدرولوژیکی HEC_HMS و HEC_RAS و مهندسی رودخانه و بهره برداری است، که توسط استادان مجرب برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان با اعلام اینکه اولین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک با حضور استادان دانشگاهی، اعضای هیات علمی و دانشجویان به مدت دو روز در سنندج برگزار می شود، اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان شاهد برگزاری کنفرانس‌های بعدی در کشور باشیم.

مجردی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نشده که کنفرانس‌های بعدی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک به صورت سالانه یا ماهانه برگزار شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وب سایت همایش فعال است و افراد شرکت کننده می توانند با مراجعه به این وب سایت از برگزاری زمان کنفرانس های بعدی با خبر شوند.

 

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این کنفرانس شاهد نتیجه مطلوبی در راستای اصلاح الگوی مصرف و مصرف بهینه و درست از این نعمت خدادادی باشیم.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید