کارگاه آموزشی استخراج سلول‌های بنیادی مزانشیمی از مغز استخوان و بافت چربی برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/کارگاه آموزشی استخراج سلول‌های بنیادی مزانشیمی از مغز استخوان و بافت چربی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) گروه پژوهشی سلول‌های بنیادی جهاددانشگاهی مشهد، کارگاه آموزشی تئوری و عملی «استخراج سلول‌های بنیادی مزانشیمی از مغز استخوان و بافت چربی و بررسی تمایز آنها به استئوبلاست و آدیپوسیت» را به منظور آشنایی با استخراج، کشت، پاساژ و فریز کردن سلول‌های بنیادی مزانشیمی از دو منبع و تمایز آنها به سلول‌های استخوانی و چربی برگزار خواهد کرد.

اصول کشت سلول و استخراج، کشت سلول بنیادی مزانشیمی، اصول و روش القاء تمایز و نحوه پاساژ و فریز کردن سلول‌ها و بررسی تمایز آنها از جمله موضوعاتی است که در کارگاه مذکور به آن پرداخته خواهد شد.

این کارگاه از 4 تا 6 اردیبهشت ماه 92 در محل آزمایشگاه سلولهای بنیادی و پزشکی ترمیمی جهاد دانشگاهی مشهد واقع در میدان آزادی- پردیس دانشگاه- سازمان مرکزی جهاددانشگاهی مشهد برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در آن تا 30 فروردین خواهد بود.

ظرفیت کارگاه برای تعداد 15 نفر و هزینه ثبت نام در آن مبلغ 250 هزار تومان است که دانشجویان شرکت‌کننده از 20 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت فرم و دستورالعمل ثبت‌نام می‌توانند به سایت http:// fib.um.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 09157956534 و 8788518- 0511 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید