فراخوان دوازدهمين كنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات ايران

http://www.biol.unlp.edu.ar/biotecnologiaorganismossuperiores/images/plantastransgenicas.jpgبه گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، دوازدهمین کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران با شعار تولید پایدار زراعی در شرایط تغییر اقلیم توسط انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در تاریخ 14 تا 16 شهریور ماه سال 1391 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، با اهداف و زمینه های تخصصی زیر برگزار می شود.

اهداف:
تبادل اطلاعات علمی بین پژوهشگران رشته های مختلف علوم زراعت و اصلاح نباتات. ارائه دستاوردهای علمی و فنی توسط پژوهشگرانارائه دستاوردهای جدید علمی و فنی توسط پژوهشگران عرصه های مرتبط با علوم زراعت و اصلاح نباتات. انعکاس نتایج پژوهش های انجام شده به بخش های اجرایی و بهره برداران کشاورزی برای رفع موانع و مشکلات تولید پایدار محصولات زراعی. بحث و تبادل نظر پیرامون سیاست‌های کلان بخش کشاورزی و ارائه پیشنهادات سازنده صاحبنظران به سیاستگزاران و مجریان بخش کشاورزی.

زمینه های تخصصی:
به نژادی ژنتیک و تنوع زیستی به نژادی گیاهان زراعی زیست فناوری کشاورزی

به زراعی تولیدات گیاهان زراعی فیزیولوژی گیاهان زراعی اکولوژی گیاهان زراعی فناوری بذر مدیریت علف‌های هرز گیاهان جدید و فراموش شده

دبیرخانه کنگره از کلیه صاحبنظران، اساتید، پژوهشگران،کارشناسان، دانشجویان و تولیدکنندگان برای شرکت در این کنگره و ارائه مقاله در زمینه های تخصصی فوق دعوت به عمل می آورد.

علاقه مندان به شرکت در کنگره وارائه مقاله می توانند به نشانی اینترنتی دبیرخانه دوازدهمین کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران http://www.agrobreedcongress.ir مراجعه نمایند.

نحوه ثبت نام و ارسال مقاله

ثبت نام در کنگره و ارسال مقاله صرفاً از طریق پایگاه کنگره انجام می شود.
ارسال مقاله به کنگره، پس از ثبت نام و ورود به سیستم امکانپذیر است.
ارسال مقاله هایی که در کنگره های قبلی ارائه و یا در مجلات داخلی چاپ شده باشند، مجاز نیست.

تاریخهای مهم

تاریخ برگزاری کنگره 14 الی 16 شهریور ماه 1391

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مقاله 11 اسفندماه 1390

دبیر علمی کنگره

دکتر مسعود اصفهانی عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید