پذیرش دانشجوی بدون آزمون کاشناسی ارشد در دانشگاه شاهد

http://www.callforpapers.ir/دانشگاه شاهد از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 دانشجو پذیرش می کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دانشگاه شاهد بر اساس آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی از بین دانشجویان حائز شرایط دانشگاه شاهد و سایر دانشگاه‌ها، پس از بررسی مدارک علمی ـ پژوهشی ، انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی تعداد محدودی جهت دوره های کارشناسی ارشد برای رشته-گرایش‌های گروه، هنر،علوم پایه،فنی و مهندسی،علوم کشاورزی و علوم انسانی پذیرش می کند.

داوطلبان باید برای پذیرش در این رشته گرایش ها صلاحیت عمومی جهت ادامه تحصیل بر اساس مقررات دانشگاه شاهد و آیین نامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دارا باشند.

سایر شرایط پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد از طریق آیین نامه استعداد درخشان به شرح زیر است :

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذارندن شش نیمسال تحصیلی ( گذارندن حداقل 100 واحد درسی) به لحاظ میانگین کل جزء ده درصد دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حد اکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند.

سایر دانشجویان کارشناسی واجد شرایط مطابق با آیین نامه “ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر ” مصوب 5 اردیبهشت 90 شورای استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری.

مدارک مورد نیاز

داوطلبان حائز شرایط باید اصل تقاضانامه و گواهی کسب رتبه های برتر تکمیل شده، آخرین کارنامه تحصیلی، حداقل یک عدد توصیه نامه علمی،یک نسخه از مقالات منتشر شده در مجلات علمی و پژوهشی،تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی و سه قطعه عکس را تا تاریخ 10اردیبهشت 92 به همراه فرم های تکمیل شده جهت بررسی به دفتر استعدادهای درخشان ـ حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ـ دانشگاه شاهد تهران ارسال کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید