ثبت نام 115 مرکز علمی در نخستین همایش «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور»

http://www.callforpapers.ir/از زمان آغاز ثبت‌نام همایش «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور» از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران تاکنون 115 مرکز علمی در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) نخستین همایش «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور» با هدف تبادل دستاوردها و تجربیات جامعه علمی کشور، آشنایی با ایده‌ها و فرصت‌های جدید برای بهبود عملکرد فناوری اطلاعات و برقراری ارتباط کاری نزدیک با سایر مدیران و دست‌اندرکاران فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

در میان ثبت‌نام‌کنندگان، اسامی دانشگاه‌های برگزیده کشور و دیگر مراکز علمی کشور وجود دارد که از این میان 15 مرکز علمی، دستاوردهای علمی و فناورانه خود اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار و هم چنین فناوری اطلاعات کاربردی را برای دبیرخانه همایش ارسال کرده‌اند.

قرار است از دستاوردهای برگزیده پس از بررسی و داوری آنها در همایش تقدیر شود.

نخستین همایش «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور» توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای شرکت در همایش و ارسال دستاوردها به پایگاه اینترنتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید