مهلت ارسال مقاله به همایش ملی خیام‌شناسی تمدید شد

http://www.bahamayesh.com/files/hamayesh/r_387_120207082727.jpgمهلت ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی خیام‌شناسی به مدت 10 روز تمدید شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، مهلت دریافت مقالات همایش ملی خیام‌شناسی که پیش از این 30 بهمن‌ماه اعلام شده بود تا 10 اسفندماه سال جاری تمدید شد. هدف از تمدید مهلت این بوده که مولفان و پژوهشگران بیشتری بتوانند آثار خود را در این همایش ملی عرضه کنند. همچنین در حال حاضر همچنان روند دریافت آثار ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت مقرر قبلی همه آثار به دبیرخانه نرسند.

این همایش به همت دانشگاه آزاد واحد نیشابور برگزار می‌شود و دبیرخانه آن هم در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور واقع است.

همایش ملی خیام‌شناسی با محورهای خیام و ریاضی، خیام و شعر، خیام و نجوم، خیام و حکمت و تاریخ و جغرافیای نیشابور در عهد خیام برگزار می‌شود و برای آن اهدافی چون معرفی ابعاد شخصیت خیام، آشنایی با دیدگاه‌ها و اندیشه‌های خیام و آشنایی جوانان با اندیشه‌های وی، تحلیل و بررسی آثار خیام در نظر گرفته شده است.

این همایش در قالب ارائه مقالات برگزار می‌شود و به همین منظور دبیرخانه همایش از همه پژوهشگرانی که درباره خیام مطالعاتی داشته و آثار مکتوبی تدوین کرده‌اند، دعوت کرده است مقالات خود را برای ارائه در همایش به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

هیئتی متشکل از استادان دانشگاه و خیام‌شناسان پس از بررسی آثار رسیده، منتخبی از آنها را برای ارائه در همایش انتخاب خواهند کرد.

http://www.iau-neyshabur.ac.ir/khayyam/

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید