فراخوان دومین جشنواره فرهنگی و هنری جامعه پزشکی کشور

http://irimc.net/userimages/new_module/POSTER647.jpgبنیاد همت سازمان نظام پزشکی کشور، در پاسخ به استقبال کم نظیر جامعه پزشکی از جشنواره سراسری قرآنی، فرهنگی و هنری جامعه پزشکی، دومین دوره از این جشنواره را همزمان با دهه‌فجر انقلاب اسلامی، در تهران برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، در این دوره از جشنواره ضمن ارایه برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری، آثار برگزیده اعضای جامعه پزشکی فعال در زمینه‌های قرآنی، هنری و فرهنگی- اجتماعی معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

اولین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری جامعه پزشکی 21 تا 23 تیرماه سال جاری مصادف با ایام فرخنده نیمه شعبان به همراه نمایشگاه آثار اعضای جامعه پزشکی در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد و با حضور بیش از 12 هزار نفر از اعضای جامعه پزشکی مورد استقبال قرار گرفت.

سازمان نظام پزشکی در پایان جشنواره اول، از آغاز به کار خانه فرهنگ و هنر جامعه پزشکی خبر داد که بعداً این مرکز با نام بنیاد همت (هنر، معرفت و تندرستی) جامعه پزشکی ایران معرفی گردید.

دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد، که تمامی اعضای جامعه پزشکی کشور می‌توانند حداکثر تا پایان 5 بهمن 1390 آثار خود را در زمینه‌های حفظ، قرائت و پژوهشهای قرآنی، هنرهای تجسمی، ادبیات، هنرهای نمایشی و سینما و عرصه موسیقی به نشانی پست‌الکترونیکی pririmic@gmail.com ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط شرکت و نحوه ارسال آثار به پایگاه اینترنتی سازمان نظام پزشکی با نشانی www.irimc.net مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 84138545 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید