سومین کنگره بین المللی طیور در تهران برگزار می‌شود

http://www.ivo.org.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?Width=150&Height=150&ID=7bcd64a6-730e-494e-aaca-e1bbb4813df0رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور از برگزاری سومین کنگره بین المللی طیور در چهارم اسفندماه و در مرکز همایش‌های رازی تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، دکتر محمد آقامیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سومین کنگره بین المللی طیور، چهارم اسفندماه در محل همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود افزود: این کنگره به همت نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری دانشکده دامپزشکی تهران، سازمان دامپزشکی کشور و انجمن جهانی دامپزشکی طیور برگزار می‌شود.

وی به عناوین کارگاه‌های آموزشی در این کنگره نیز اشاره کرد و افزود: تشخیص آزمایشگاهی مایکوپلاسما‌های بیماریزای طیور و همچنین وضعیت ویروس آنفولانزا در کشور و ارتباط آن با سندرم‌های تنفسی در مرغداری‌ها دو کارگاهی است که در این کنگره تشکیل خواهد شد و دامپزشکان می‌توانند با شرکت در این کنگره از امتیاز بازآموزی آن استفاده کنند.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور عنوان کرد: در دو دوره گذشته برگزاری این کنگره دستاوردهایی خوبی داشته‌ایم و در سومین کنگره بین المللی طیور نیز مقالات علمی متعددی به دبیرخانه ارسال شده است که بعد از داوری آثار برگزیده در روز همایش معرفی و از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

آقامیری در خصوص تعرفه‌های بخش خصوصی دامپزشکی نیز اظهار داشت: باهدفمند شدن یارانه‌ها تعرفه‌های بخش خصوصی دامپزشکی با همکاری نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کشور تعریف و برای ابلاغ به وزیر کشاورزی ارسال شده است اما با گذشت نزدیک به دو سال هنوز ابلاغ نشده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید