نشریه علوم و فناوری‌های نوین غذایی منتشر می‌شود

http://www.callforpapers.ir/نشریه علوم و فناوری های نوین غذایی از سوی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مجید جوانمرد، دبیر مجلات علمی و پژوهشی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و مدیر مسؤول نشریه علوم و فناوری‌های نوین غذایی با بیان این مطلب، اسامی اعضای هیات تحریریه نشریه که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته‌اند را اعلام کرد.

به گفته وی،‌ دکتر محمدحسن ایکانی از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به سمت سردبیر و دکتر محمد شاهدی از دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر محمد حسین عزیزی از دانشگاه تربیت مدرس، دکتر مهدی کدیور از دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر عسکر فرحناکی از دانشگاه شیراز، دکتر محمد امین محمدی‌فر از انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، دکتر علیرضا بصیری از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، دکتر اشکان مددلو از دانشگاه تهران، دکتر زهرا امام جمعه از دانشگاه تهران و دکتر ایران عالم زاده از دانشگاه صنعتی شریف از اعضای هیات تحریریه نشریه هستند.

جوانمرد همچنین از راه‌اندازی وبگاه الکترونیکی نشریه خبر داد و افزود: دبیرخانه نشریه آماده دریافت مقالات مربوط به این حوزه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با پست الکترونیکی نشریه به نشانی jift@irost. ir مکاتبه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید