دومین همایش «شیمی صنعت» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irدومین همایش «شیمی صنعت»، 16 اسفندماه امسال با رویکرد تولید مواد دارویی و با حضور پژوهشگران فعال شیمی در زمینه‌های دارویی، داروسازی و مراکز رشد در محل پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هدف از برگزاری این همایش، تبیین و اعلام سیاستها و برنامه‌های کلان کشور در پشتیبانی از تولید موارد دارویی، اعلام اولویتهای محصولات نهایی و مواد اولیه دارویی، ایجاد زمینه‌های همکاری و حمایتی در تدوین فناوری‌های تولید مواد دارویی، ایجاد بستر مناسب برای ارائه مطالب کلان دارویی به مراجع ذی ربط و فناوران و گسترش همکاری‌های متقابل صنعت و پژوهشگران در زمینه های شیمی و داروسازی است.

‌همچنین مواردی از قبیل تولید محصولات دارویی، مزیتهای نسبی صنایع شیمیایی، سنتز، ساخت و تولید مواد پایه شیمیایی و ماشین آلات مورد نیاز صنایع دارویی، سنتز و ساخت مواد موثر و استانداردهای دارویی، تولید دارو در داخل کشور و حرکت به سوی خودکفایی و سیاست گذاری و راهبردهای حمایتی موضوعات مورد بررسی در این همایش هستند.

در این همایش علاوه بر انجام هشت سخنرانی علمی توسط شیمیدانان و مسؤولان کشوری، هشت پانل تحت عنوان مواد پایه شیمیایی و مواد موثر دارویی، مواد افزودنی و حلال‌ها،‌ استانداردهای دارویی،‌ ماشین آلات و حامیان تولید‌، صنعت و تجاری سازی مواد دارویی در نظر گرفته شده است.

وزارتخانه‌های علوم،‌ تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از حامیان برگزاری این همایش به شمار می‌روند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید