سمینار علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات برگزار می شود

http://www.irandoc.ac.ir/images/irandoc_header.gifپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران دهمین سمینار علمی خود در سال جاری را با عنوان “ایجاد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌های موجود” برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، بیست و دومین سمینار علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دهمین سمینار علمی این پژوهشگاه در سال جاری با عنوان “ایجاد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌های موجود” با سخنرانی دکتر ملوک‌السادات حسینی بهشتی، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران 26 بهمن ماه جاری از ساعت 14 تا 16 در تالار اجتماعات این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

در این سمینار مواردی نظیر سازماندهی و مدیریت اطلاعات، کاربرد اصطلاحنامه در نمایه‌سازی و بازیابی اطلاعات، همسان‌سازی اصطلاحنامه‌های موجود، مراحل تلفیق اصطلاحنامه‌ها، ساخت نظام مفاهیم در هستی‌شناسی‌ها، مهندسی مجدد اصطلاحنامه و تبدیل به هستی‌شناسی‌ بررسی می شود.

علاقه مندان به شرکت در این سمینار علمی باید به پایگاه‌وب پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مراجعه کنند شرکت در این سمینار برای عموم آزاد و رایگان است و از طریق پایگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده نیز قابل مشاهده خواهد بود.

http://www.irandoc.ac.ir/

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید