حدود 200 طرح به ششمين جايزه معماري ميرميران رسيد

http://www.bananews.ir/images/stories/elmi/mosabeghat/1390/90-9-1-04.gifنزديك به 200 طرح از سوي معماران به دبيرخانه ششمين جايزه معماري ميرميران رسيد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، با پايان يافتن مهلت شركت در «ششمين جايزه معماري ميرميران» حدود 300 هنرمند به صورت انفرادي و مشترك طرح‌هاي خود را براي شركت در اين مسابقه ارايه كردند.

در ميان طرح‌هاي ارسالي حدود 90 طرح در بخش «خاك» و 70 طرح در بخش «باد» ارائه شده است.

داوري آثار نيز از روز چهارشنبه ـ 26 بهمن‌ماه ـ توسط هنرمندان و اساتيدي همچون ايرج اعتصام، فريار جواهريان،داراب ديبا،علي‌اكبر صارمي،هما فرجادي،سيد عليرضا قهاري ،شهاب كاتوزيان،عباس كيارستمي و حميد ميرميران آغاز مي‌شود و تا پايان روز پنج‌شنبه ـ 27 بهمن‌ماه ـ ادامه خواهد داشت.

نتايج نهايي و اهداي جوايز معماري ميرميران در مراسم يادمان و جايزه ميرميران در هفته اول ارديبهشت‌ماه و مقارن با هفته معماري در خانه هنرمندان ايران برپا مي‌شود و طي آن كليه طرح‌هاي منتخب به مدت يك هفته در خانه هنرمندان ايران به نمايش در خواهد آمد.

بنياد معماري ميرميران در ادامه سلسله موضوعات مربوط به مسابقه جايزه معماري ميرميران و در راستاي درك ارتباط عناصر پنج گانه اصلي (نور‌،آب‌،‌ گياه‌،خاك‌، باد) با معماري قديم ايران دو موضوع باقيمانده با عنوان «معماري و خاك» و «معماري و باد» را براي مسابقه سال جاري در نظر گرفته است.

پيش از اين نيز موضوعات مفهومي ديگري چون «پيوند ناگسستني نور و معماري» ،«معماري و آب » و «معماري و طبيعت سبز» در اين جايزه مطرح شده بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید