آخرين مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بين‌المللي «مهندسي مکانيک و فناوري‌هاي پيشرفته» اعلام شد

http://iaumajlesi.ac.ir/dorsapax/userfiles/Image/img/enhead1.jpgدانشگاه آزاد اسلامي واحد شهر مجلسي با همکاري دانشگاه‌هاي «رايرسون» کانادا و «يو.پي.‌ام» مالزي، کنفرانس بين‌المللي «مهندسي مکانيک و فناوري‌هاي پيشرفته (ICMEAT2012)» را در روزهاي 19 تا 21 مهرماه‌ سال آينده در محل هتل بين‌المللي عباسي شهر اصفهان برگزار مي‌كند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور،‌ ايجاد ارتباط علمي، پژوهشي و صنعتي بين دانشگاه‌ها، مؤسسات فني و مهندسي و صنايع مربوطه و توسعه دامنه علمي و پژوهشي محققان، استادان و دانشجويان در حوزه مهندسي مکانيک از اهداف برگزاري اين کنفرانس عنوان شده است.

عناوين محورهاي مرتبط با فناوري نانو که در اين کنفرانس مورد بررسي قرار خواهند گرفت شامل «کاربردهاي مهندسي مکانيک در پزشکي»، «مهندسي مکانيک در مقياس ميکرو و نانو»، «نانو مواد»، «تحليل چند مقياسي»، «MEMS» و «NEMS» است.

بر اساس اين گزارش، از برنامه‌هاي جانبي اين همايش مي‌توان به برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي و نمايشگاهي با حضور صنايع و برخي شرکت‌هاي بين‌المللي فعال در صنعت مکانيک اشاره كرد. گواهي حضور در کنفرانس و گواهي شرکت در کارگاه‌هاي آموزشي، مشترکا از سوي دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي واحد شهر مجلسي، «رايرسون» کانادا و «يو پي ام» مالزي صادر خواهند شد.

بر اساس اعلام دبيرخانه كنفرانس، محققان، استادان و دانشجويان تا پايان وقت اداري روز 25 بهمن ‌ماه سال جاري فرصت دارند خلاصه مقالات خود را به دبيرخانه کنفرانس ارسال کنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص چگونگي ثبت‌نام در کنفرانس بين‌المللي «ICMEAT2012»، به پايگاه اينترنتي http://icmeat.com/u2orho مراجعه کرده و يا با شماره تلفن 03112238145 تماس بگيرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید