ارائه بیش از 270 مقاله در اولین همایش ملی «فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری»

http://www.callforpapers.irاولین همایش ملی «فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری»، 25 بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه پیام نور طبس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مصطفی اخوان صفار، رییس دانشگاه پیام نور طبس با بیان این که تاکنون 680 مقاله به دبیرخانه اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری ارسال شده است، اظهار کرد: جمع‌آوری و تحلیل نظرات خبرگان این عرصه و تشکیل دبیرخانه دائمی همایش‌های علمی فناوری اطلاعات از جمله اهداف این همایش است.

وی با بیان اینکه دانشجویان سراسر کشور با ارائه و یا بدون ارائه مقاله می‌توانند در این همایش شرکت کنند، افزود: کمیته علمی همایش از 30 نفر اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور سراسر کشور تشکیل شده است.

اخوان صفار خاطرنشان کرد: پس از داوری مقالات، تعداد 272 مقاله در دو بخش شفاهی و پوستری پذیرفته و ارائه خواهد شد.

وی از برگزاری شش کارگاه آموزشی در 24 بهمن ماه خبر داد و گفت: برای ارائه مقالات نیز 9 پنل وجود دارد که در هر پنل به مقالات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

اخوان صفار تصریح کرد: دانشگاه پیام نور طبس در حال حاضر با 1800 دانشجو در 23 رشته، بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان طبس است که از سال 82 با 60 دانشجو در رشته حسابداری کار خود را آغاز کرد.

وی در پایان از افتتاح ساختمان جدید این دانشگاه در سال آینده با هزینه 15 میلیارد ریال خبر داد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید