کارگاه‌ آموزشی «تولید و فرآوری قارچ‌های خوراکی صدفی و شی‌تاکه»

http://www.callforpapers.irکارگاه آموزشی تخصصی «تولید و فرآوری قارچ‌های خوراکی صدفی و شی‌تاکه (تئوری- عملی)»، 10 اسفند ماه امسال به همت گروه پژوهشی زیست‌فناوری قارچ‌های صنعتی جهاد دانشگاهی واحد مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) اهمیت قارچ‌های خوراکی، تولید اسپاون قارچ خوراکی (تئوری و عملی)، پرورش و تولید قارچ خوراکی صدفی و شی‌تاکه و شناسایی آلودگی‌ها، بیماری‌ها و آفات و شیوه‌های پیشگیری و فرآوری قارچ‌های خوراکی از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه به آن پرداخته می‌شود.

کارگاه مذکور با هدف گسترش فرهنگ مصرف قارچ‌های خوراکی و دارویی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها و گسترش مشاغل خانگی، بهره‌وری از اوقات فراغت و آموزش استفاده از منابع محدود برای تولید محصولی با ارزش غذایی بالا، استفاده از مکان‌های بلااستفاده در منازل و آشنایی دانشجویان با مشاغل خانگی و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود.

این کارگاه با حضور اعضای هیأت علمی گروه زیست‌فناوری قارچ‌های صنعتی جهاددانشگاهی واحد مشهد و استادان گروه بیوتکنولوژی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این کارگاه، تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 30 بهمن ماه 91 مهلت خواهند داشت و می‌توانند جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 8788509 تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان برای مراجعه حضوری نیز می‌توانند به نشانی مشهد، میدان آزادی، پردیس دانشگاه فردوسی، سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی مشهد مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید