برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک تعقیب خط در دانشگاه تبریز

http://www.callforpapers.irاولین دوره از مسابقات تیمی رباتیک تعقیب خط ، 29 بهمن ماه امسال در دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ضیاالدین دائی کوزه کنانی، رییس دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این مسابقات، با هدف ارتقای توانمندی‌های دانشجویان با حضور بیش از 35 تیم دانشجویی در دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقه، ربات باید مسیری را که با یک نوار رنگی روی زمینه ای با رنگ دیگر مشخص شده بپیماید که این مسیر ممکن است مسیری بسته باشد، تشریح کرد: مسیر می‌تواند دارای پیچ‌های ناگهانی یا زاویه‌ای با حداکثر زاویه تعیین شده، انحنا با حداقل شعاع مشخص، خط چین و تغییر رنگ زمینه باشد.

به گفته وی، زمان طی کردن مسیر به علاوه مواردی که بعدا اعلام خواهند شد، توسط کمیته داوران به عنوان معیار امتیازدهی در نظر گرفته می شوند.

رییس دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای تمامی دانشجویان دانشگاه تبریز، آزاد است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت رسمی مسابقه به نشانی اینترنتی www.Tabrizu.net مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید