جزییات برگزاری «سومین جشنواره ملی باران»/15 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار

 

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از فراخوان سومین جشنواره ملی باران خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف توجه به فرهنگ، هنر و ادبیات دینی و توحیدی و گسترش و تعمیق زوایای گوناگون هنر اسلامی با محوریت نیایش و ستایش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر خواجه سروی با بیان این مطلب افزود: فرهنگ ناب اسلامی در این سرزمین به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی منشاء آثار ارزشمندی بوده است؛ از این رو با برگزاری “سومین جشنواره ملی باران” با موضوع نماز و نیایش فرصتی فراهم می‌آید که هنرمند باورمند به ارزش‌های دینی، عرصه حضور بیابد و با بهره گیری از سرچشمه جوشان الهی تولیدات فاخر و ارزشمندی ارایه نماید تا رسالت انسانی خود را در جهت قدم در راه اعتلای کلمه حق انجام داده باشد.

وی بیان کرد: این جشنواره در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب های بخش مجازی و رایانه، بخش ادبی، بخش هنری، بخش پژوهشی و بخش ویژه فعالان عرصه نماز برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: به 3نفر از برگزیدگان هدایای ویژه‌ای تعلق می‌گیرد که به نفر اول کمک هزینه عمره مفرده، نفر دوم کمک هزینه عتبات عالیات و نفر سوم کمک هزینه مشهد مقدس می‌باشد.

 

خواجه سروی بیان داشت: با توجه به اینکه داوری آثار در دو مرحله صورت می‌گیرد شرکت‌کنندگان باید در مرحله اول آثار خود را به دبیر

خانه جشنواره ارسال نمایند. در صورت راهیابی اثر به مرحله دوم داوری، باید اصل اثر تا تاریخ اعلام شده براساس شرایط اختصاصی برای حضور در

داوری نهایی و شرکت در نمایشگاه به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد و در تمامی بخش های جشنواره تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت جشنواره (www.iusfestivals.org) و ارسال آن به همراه اثر به آدرس baran@iusfestivals.comو یا baranfest@gmail.com الزامی است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار 15 فروردین ماه 1392 و برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده و مراسم اختتامیه هفته دوم اردیبهشت ماه 1392 می باشد و علاقمندان به شرکت دراین جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.iusfestivals.org/baran مراجعه کند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید