اسامی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ابن‌سینا اعلام شد

آیین تقدیر از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره‌ی ابن سینا، معرفی فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی برگزیده‌ی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی تهران با حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) جشنواره ابن سینا هر ساله با هدف عمومیت دادن فعالیت‌های پژوهشی، پژوهش محوری و تصمیم‌سازی و آموزش بر اساس یافته‌های پژوهشی بومی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران برگزار می‌شود.

برای برگزاری این جشنواره در ابتدای هر سال هیات داوران با ترکیبی از افراد حقیقی و حقوقی تشکیل شده و طی نشست‌هایی بخش‌ها و زیربخش‌های مورد نظر جشنواره‌ی آن سال را اعلام می‌کند.

جشنواره ابن سینا در نیمه بهمن ماه هر سال که روز تاسیس دانشکده‌ی پزشکی است در محل تالار ابن‌سینا این دانشکده برگزار می‌شود تا نمادی برای نکوداشت و پیروی از منش این پزشک بزرگ ایرانی باشد.

چهاردهمین جشنواره‌ی ابن سینا امسال برگزیدگان خود را در گروه‌های پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان، مقاله برتر، ابداع و اختراع، کتاب برتر، جذب اعتبار پژوهشی، به کارگیری پژوهش، پایان‌نامه پژوهشی دانشجویی، طرح پژوهشی پایان یافته، خدمات ویژه در حوزه ارائه خدمات، سایت اینترنتی برتر و مجله علمی پژوهشی برتر انتخاب می‌کند.

 

همچنین این جشنواره جوایز خود را با نام‌های جایزه ابن‌سینا، جایزه حکیم جرجانی، جایزه پیشکسوتان، جایزه اخلاق پزشکی و رفتار حرفه‌ای و جایزه آموزش پزشکی اهداء می‌کند.

اسامی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ابن‌سینا به این شرح است:

سیدحسن هاشمی، کامران علی‌مقدم (پژوهشگر برتر بالینی)

کاظم محمد (پژوهشگر برتر علوم پایه)

خلیل قاسمی فلاورجانی (پژوهشگر جوان بالینی)

رضا مشکانی (مقاله معتبر)

یحیی دولتی (تالیف کتاب)

فریدون سیاسی (جذب اعتبار از منابع خارج از دانشگاه )

میترا مهدوی مزده (انتقال دانش)

نادر ریاحی عالم (طرح پژوهشی)

وحید ضیائی(سردبیر ژورنال آسیایی پزشکی ورزشی)،رضا نگارنده (سردبیر مجله حیات) در بخش مجله علمی پژوهشی

زکیه واحدیان اردکانی، استانه طاهری، مهدیه سادات موسوی، محمود ناطقی رستمی، مجید صفا، مژگان میرغفوروند (پایان نامه پژوهشی)

علیرضا خسروی (پژوهشگر برتر معرفی شده از دانشگاه تهران)

جواد حامدی ( طرح پژوهشی برگزیده معرفی شده از دانشگاه تهران)

همچنین دکتر خلیل انصارین جایزه ابن‌سینا این دوره از جشنواره را به خود اختصاص داد و محمدرضا ظفرقندی، سیدعلی جواد موسوی، ژامک خورگامی، پریچهر پارس بخش، محمد مهدی فیض‌آبادی از دانشکده پزشکی، حسن حسینی تودشکی از دانشکده دندانپزشکی، علیرضا وطن‌آراء از دانشکده داروسازی، حجت زراعتی از دانشکده بهداشت، شهرزاد غیاثوند از دانشکده پرستاری و مامایی، ابراهیم جعفرزاده‌پور از دانشکده توانبخشی،‌ رضا صفدری از دانشکده پیراپزشکی، محمدرضا ملکی از دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی جایزه حکیم جرجانی این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است که جایزه اخلاق پزشکی به محمدمهدی اصفهانی، جایزه آموزش پزشکی به محمدرضا خامی و جایزه پیشکسوتان دانشگاه به علیرضا مصداقی‌نیا، علی مجید پور، اکبر سلطان‌زاده، داوود جعفری کردلر، سیروس عظیمی و لامع اخلاقی اهداء شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید