فراخوان همايش بين‌المللي «خانواده و جهاني شدن»

http://familycongress.sbu.ac.ir/images/logo.gifهمايش بين‌المللي «خانواده و جهاني شدن» طي روزهاي 23 و 24 ارديبهشت‌ ماه سال آينده در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور،‌ اين همايش در محورهاي تاثير جهاني شدن بر ساختار خانواده، تاثير جهاني شدن بر كاركردهاي خانواده، تاثير جهاني شدن بر مطالعات خانواده، تاثير جهاني شدن و فرهنگ بر خانواده، تاثير بحران‌هاي جهاني بر خانواده، تاثير رسانه‌هاي جهاني بر خانواده، تاثير جهاني شدن بر مناسبات خانواده با ساير نهادهاي اجتماعي، تاثير جهاني شدن بر سياستگذاري در حوزه خانواده، جهاني شدن و آموزش خانواده، تاثير مهاجرت بر خانواده در عصر جهاني شدن، پيامدهاي حقوقي جهاني شدن بر خانواده و تاثير جهاني شدن بر اقتصاد خانواده در دانشگاه شهيد بهشتي برگزار مي‌شود.

اين همايش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا و توسط پژوهشكده خانواده دانشگاه شهيد بهشتي و همكاري ايسيسكو، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي وزارت علوم تحقيقات و فن‌آوري، دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه جامعه المصطفي العالميه برگزار مي‌شود.

علاقمندان مي‌توانند چكيده مقالات خود را تا 30 بهمن ماه از طريق سايت كنگره به نشاني Family congress.sbu.ac.ir ارسال كنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید