آخرین مهلت ثبت نام در کارگاه آموزشی «تکنیکهای آزمایشگاه ژنتیک مولکولی وکارگاه GLP»

http://www.callforpapers.irنخستین دوره آموزشی «تکنیکهای آزمایشگاه ژنتیک مولکولی»، 6 تا 9 اسفند ماه امسال در مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) همچنین کارگاه آموزشی یک روزه «GLP» ویژه آموزش نحوه درست فعالیت و کار با دستگاه‌های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی مرتبط با این دوره آموزشی، در روز 5 اسفند ماه برگزار می‌شود.

در دوره کوتاه مدت آموزشی تکنیکهای آزمایشگاه ژنتیک مولکولی که برای دانشجویان علاقه‌مند به انجام پروژه‌های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه‌ریزی شده است، تکنیکهای معمول آزمایشگاهی مانند PCR، استخراج DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، الکتروفورز و … به صورت عملی و نظری آموزش داده شده و در انتهای دوره آموزشی، گواهینامه معتبر پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، اعطا می‌شود.

همچنین در روز قبل از برگزاری این دوره آموزشی چهار روزه، کارگاه آموزشی یک روزه GLP ویژه آموزش نحوه درست کار کردن با دستگاه‌های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی در روز 5 اسفند ماه برگزار می‌شود. گذراندن این دوره آموزشی برای حضور در آزمایشگاه‌های معتبری مانند آزمایشگاه‌های پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری الزامی است و پس از پایان این دوره یک روزه نیز مدرک جداگانه‌ای به دانش آموختگان اعطا می‌شود.

ظرفیت پذیرش هر کارگاه حداکثر 20 نفر بوده و آخرین مهلت ثبت نام 28 بهمن ماه امسال است. علاقه‌مندان جهت پیش ثبت نام می‌توانند نام و نام خانوادگی، وضعیت تحصیلی و شماره تماس خود را به پست الکترونیکی iranbioelearning@gmail.com ارسال کنند تا فرم ثبت نام و اطلاعات تکمیلی برای آنها ارسال شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه‌ها و دوره‌های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری با شماره تلفن‌های 09102979232 یا 44580322 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید