فراخوان نخستين مسابقه «عكس متالوگرافي»

http://imc2012.ir/themes/imc/images/left-box-photo.pngنخستين مسابقه «عكس متالوگرافي»، 13 و 14 ارديبهشت ماه سال آينده در دانشكده مهندسي معدن و متالورژي دانشگاه صنعتي اميركبير با حمايت شبکه آزمايشگاهي فناوري نانو برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، پيشرفت علم تحليل ريزساختار، ايجاد فرصت براي ارائه آثار مربوط به علم و خواص مواد و تبادل اطلاعات در زمينه متالوگرافي از جمله اهداف برگزاري اين مسابقه عنوان شده است.

مسابقه عكس متالوگرافي در شش محور «ميكروسكوپ الكترونيكي»، «ميكروسكوپ نوري»، «متالوگرافي رنگي»، «مينرالوگرافي»، «سراموگرافي» و «عكاسي هنري علمي» برگزار مي‌شود.

بر اساس اعلام دبيرخانه اين مسابقه، شركت كنندگان مي‌توانند عكس‌هاي خود را براي شرکت در بخش‌هاي آزاد، هنري، موضوعي و نرم‌افزار متالوگرافي به دبيرخانه مسابقه ارسال كنند.

ثبت نام براي شركت در نخستين مسابقه عكس متالوگرافي كه در دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار مي‌شود از مهرماه آغاز شده و تا پايان اسفند ماه سال جاري ادامه دارد.

عناوين عکس‌هاي راه يافته به بخش نمايشگاه، فروردين ماه سال آينده بر روي پايگاه اينترنتي مسابقه قرار مي‌گيرد.

نتايج نهايي داوري نيز 14 ارديبهشت‌ ماه در مراسم اختتاميه نمايشگاه اعلام خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، داوري عكس‌هاي ارسالي به مسابقه متالوگرافي توسط استادان مجرب به صورت مجازي و حضوري در چهار كلاس که تمام زمينه‌ها اعم از ميكروسكوپي نوري و ميكروسكوپي الكتروني را پوشش مي‌دهد، انجام مي‌شود.

بر اساس اعلام دبيرخانه مسابقه عكس متالوگرافي از آثار برگزيده با اهداي جوايز و تنديس مسابقه تقدير خواهد شد. همچنين، شبکه آزمايشگاهي فناوري نانو در نظر دارد از پنج نفر برتر اين مسابقه که آثار آنها در زمينه فناوري نانو باشد، به ازاي هر يک نفر تا سقف يك ميليون ريال به ‌منظور استفاده از خدمات شبکه آزمايشگاهي حمايت کند.

افراد مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و شرکت در مسابقه به پايگاه اينترنتي مسابقه به نشاني http://imc2012.ir/ مراجعه كنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید