چهارمین کنفرانس ملی «زلزله و سازه» در استان کرمان برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irرییس جهاد دانشگاهی استان کرمان از برگزاری چهارمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در اردیبهشت ماه سال آینده در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر رضا کامیاب مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا منطقه کویر، با اعلام این خبر اظهار کرد: پژوهشکده زلزله جهاد دانشگاهی استان کرمان با همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان و انجمن سازه‌های فضاکار ایران، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال 92 ، این کنفرانس را در کرمان برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مقالات برگزیده این کنفرانس در «Asian journal of civil engineering» به چاپ خواهد رسید، تصریح کرد: مهلت ارسال این مقالات تا تاریخ 20 بهمن ماه امسال خواهد بود.

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03413202977 تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.ces4.edk.ir مراجعه کنند.

کامیاب مقدس همچنین از برگزاری هجدهمین سمینار و کارگاه آموزشی سالیانه سازه‌های فضاکار با همکاری دانشگاه «surrey» انگلستان در جهاد دانشگاهی کرمان خبر داد و اظهار کرد: این سمینار با حضور استادان برجسته دانشگاه‌های کشور و سخنرانی اصلی پروفسور «هشیار نوشین» از 31 فروردین ماه 92 تا 21 اردیبهشت 92 برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این همایش ویژه دانشجویان مهندسی عمران، مهندسی معماری، شرکتهای مهندسی مشاور و مجریان پروژه‌های سازه‌های فضاکار است و معادل سه واحد درسی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری خواهد بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید