نخستین جشنواره اردوهای جهادی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم از برگزاری نخستین جشنواره دانشجویی حرکت‌های دانشجویی موسوم به اردوهای جهادی در دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور () دکتر جلیل دارا با اعلام این خبر گفت: این جشنواره برای نخستین بار و با هدف حمایت و تقویت گروه‌های دانشجویی جهادی برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین جشنواره دانشجویی حرکت‌های جهادی با موضوعاتی از قبیل تعویق حرکت‌های جهادی با شاخص‌های دانشجویی، مطالبه گری جهادی، سبک زندگی در فرهنگ جهادی، نقش حرکت‌های جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی و در قالب های متفاوت مقاله، پایان نامه، عکس، مستند، فیلم کوتاه، شعر، کاریکاتور و وب سایت برگزار می‌گردد.

مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه حرکت‌های دانشجویی سبک نو و بدیعی از خدمت رسانی به مناطق محروم می باشد تأکید کرد: اهمیت این حرکت‌های دانشجویی علاوه بر بعد عمرانی و ساخت و ساز در مناطق محروم، بعد مهم فرهنگی- اعتقادی است که اثرگذاری مطلوبی را به دنبال داشته و چنانچه در مناطقی که از نظر تبلیغ دینی خلاء هایی دیده شود با اعزام گروه‌های دانشجویی این خلاء پر می شود.

دکتر دارا یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در جشنواره مذکور می‌توانند آثار خود را تا نیمه اول اسفند ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.iasfostivals.org مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید