سومین دوره مسابقات ملی دومینو در دانشگاه صنعتی امیركبیر

http://img.irna.ir/1390/13901112/30792073/T30792073-2223405.jpgسومین دوره مسابقات ملی دومینو در روزهای ششم تا دهم اسفند ماه با حضور 30 تیم دانشجویی از سراسر كشور در دانشگاه صنعتی امیركبیر برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیركبیر ،محمد اریسی دبیراجرایی این دوره از مسابقات با بیان اینكه در نهایت سه گروه به عنوان برنده در قسمت تاپلینگ انتخاب می شوند گفت :در قسمت استكینگ برای شركت كنندگان دونفره و یك نفره كه بیشترین ركورد را داشته باشند جایزه ای در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینكه هر تیم شامل 4 شركت كننده است گفت:هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ایجاد انگیزه و شادابی و نشاط بیشتر در دانشجویان است زیرا دانشجویان رشته های فنی كمتر با مباحث هنری سروكار دارند بنابراین برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر انجام كار گروهی باعث ایجاد نشاط بیشتراز نظر روحی در آنها می شود.

وی خاطر نشان ساخت:طرح های ارسالی تیم ها توسط گروه داوری از نظر زیبایی شناسی و طرح های گرافیكی و همچنین استفاده از مكانیزم های اهرم نوع سوم و حركت های پرتابی مورد بررسی قرار می گیرد و پس از تایید ،30 گروه چهار نفره برای رقابت با یكدیگر آماده می شوند.

این دوره از مسابقات به همت شورای صنفی دانشكده مهندسی مكانیك دانشگاه امیركبیر برگزار می شود.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید