فراخوان مقالات بیست و نهمین شماره دوماهنامه فارابی

http://www.callforpapers.irبیست و نهمین شماره دوماهنامه فارابی با موضوع «اجتماعات علمی در علوم انسانی» برای دریافت یادداشت و مطالب مرتبط در شش محور فراخوان داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دو ماهنامه فارابی به دلیل اهمیت تاثیر اجتماعات علمی از جمله انجمن‌ها و شبکه‌های علمی در پویایی و توسعه علوم انسانی در نظر دارد تا شماره بیست و نهم را به این موضوع اختصاص دهد.

استادان، صاحبنظران، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند نوشته‌های خود را تا 10 بهمن ماه به دو شکل مقاله و یادداشت کوتاه در محورهای اعلام شده به نشانیasasdi@iscs.ac.ir ارسال کنند.

محورهای فراخوان شامل نقش و جایگاه اجتماعات علمی (حوزه ی علوم انسانی) در نظام علمی کشور، وضعیت اجتماعات علمی (حوزه ی علوم انسانی) در ایران و سایر کشورها، بررسی تاریخی تحولات اجتماعات علمی (حوزه علوم انسانی) در ایران، ضرورت و اهمیت اجتماعات علمی در علوم انسانی، آسیب شناسی اجتماعات علمی در علوم انسانی و فرصت‌ها، تهدیدها و چالش‌های پیش روی اجتماعات علمی در علوم انسانی است.

آثار تایید شده پس از داوری در نشریه چاپ می‌شوند و از حمایت مالی نیز برخوردار خواهند شد.

مسوولیت این دوماه نامه با دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فارابی واقع در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مرکز علمی به نشانی www.iscs.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید