فراخوان همايش ملي «اصول و کاربردهاي فناوري نانو در علوم کشاورزي و منابع طبيعي»

http://www.callforpapers.ir/پرديس کشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران با همکاري کميته فناوري نانوي وزارت جهاد کشاورزي، همايش ملي «اصول و کاربردهاي فناوري نانو در علوم کشاورزي و منابع طبيعي» را در روزهاي 26 و 27 ارديبهشت‌ ماه سال آينده برگزار مي‌كند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، ارائه آخرين يافته‌هاي علمي در خصوص کاربردهاي فناوري نانو در صنعت کشاورزي و به کارگيري اين فناوري در راستاي حل مشكلات بخش كشاورزي كشور، از جمله اهداف اين همايش بيان شده است.

عناوين محورهاي مورد بحث در اين کنفرانس شامل «فناوري نانو و توليدات گياهي (زراعت، باغباني و گياه‌پزشکي)»، «فناوري نانو و توليدات دامي (علوم دامي، دامپزشکي، شيلات و آبزي‌پروري)»، « کاربرد فناوري نانو در ماشين‌هاي کشاورزي و صنايع غذايي»، «فناوري نانو در آب و خاک»، «فناوري نانو در منابع طبيعي و محيط زيست (آبخيزداري، جنگل‌داري و مرتع‌داري)»، «جنبه‌هاي اقتصادي و اجتماعي فناوري نانو در حوزه کشاورزي و منابع طبيعي»، «نانو زيست فناوري» و «اخلاق، ريسک‌پذيري و استانداردسازي» است.

بر اساس اين گزارش،‌ در حاشيه اين همايش همچنين سه کارگاه آموزشي با عناوين «نانومواد در كشاورزي و منابع طبيعي»، «رسانش هوشمند و كاربرد آن در كشاورزي و منابع طبيعي» و «نانوبيوسنسورها» برگزار خواهد شد.

محققان، استادان و دانشجويان فرصت دارند تا پايان وقت اداري روز 30 بهمن ‌ماه سال جاري، خلاصه مقالات خود را به دبيرخانه همايش ارسال کنند.

بر اساس اعلام دبيرخانه همايش، گواهي حضور در همايش و گواهي شرکت در کارگاه‌هاي آموزشي، مشترکا از سوي پرديس کشاورزي و منابع طبيعي دانشگاه تهران و کميته فناوري نانوي وزارت جهاد کشاورزي صادر خواهد شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند، براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص چگونگي ثبت ‌نام در کنفرانس ملي «اصول و کاربردهاي فناوري نانو در علوم کشاورزي و منابع طبيعي»، به پايگاه اينترنتي http://utcan.ut.ac.ir/nan2012/Default.aspx مراجعه کنند. همچنين تماس با دبيرخانه کنفرانس از طريق شماره تلفن 02612220608 امکان‌پذير است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید