نخستین ویژه نامه تخصصی زلزله در اهر به چاپ می رسد

http://www.callforpapers.ir/معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از چاپ نخستین ویژه نامه تخصصی زلزله توسط حوزه معاونت پژوهشی واحد اهر خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ، نادر اسدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای سلسله سمینارهای برگزار شده در ارتباط با زلزله اخیر منطقه ارسباران و با توجه به اهمیت ویژه و ابعاد گسترده زمین لرزه اخیر در منطقه اهر – ورزقان و هریس ، نخستین ویژه نامه تخصصی زلزله ارسباران به همت دست اندرکاران مجله فضای جغرافیایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر منتشر می شود.

وی از صاحب نظران، محققان، اساتید دانشگاهها و پژوهشگران این حوزه درخواست کرد مقاله خود را در ارتباط با سایزموتکتونیک، زلزله شناسی، ژئومورفولوژی، مهندسی زلزله و سایر علوم مربوط به زمین لرزه اخیر منطقه مذکور تا آخر بهمن ماه سال جاری به حوزه معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر مجله فضای جغرافیا واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی ارسال کنند.

در روز 21 مرداد ماه سال جاری عصر شنبه دو زلزله پیاپی به بزرگی 6 و 2/ 6 ریشتر شهرستان اهر و ورزقان را لرزاند و در پی آن بیش از چهار هزار پس لرزه تا به امروز رخ داده است.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید