آغاز تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از فردا

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نوبت دوم برای بهمن ماه سال 91 از روز چهارشنبه 22 آذر آغاز خواهد شد و تا شنبه 2 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: کلیه افراد حاضر در جلسه کارشناسی ارشد سال 91 که در مرحله اول اعلام نتایج (شهریور ماه) موفق به پذیرش در واحدهای دانشگاه آزاد نشده‌اند و یا افرادی که در مرحله دوم اعلام نتایج پذیرفته شده‌اند، لیکن در واحد دانشگاهی محل پذیرش ثبت نام نکرده‌اند، مجاز به انتخاب رشته در این مرحله خواهند بود.

واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org کارت اعتباری 12 هزار تومانی خریداری کرده و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون خاطر نشان کرد: داوطلبان می‌توانند ده کد رشته را بر اساس علاقه انتخاب کرده و در سایت ثبت نام کنند.

دکتر اقبالی تاکید کرد: انتخاب و پذیرش واجدین شرایط صرفا بر اساس نمره کل و اولویت‌های ده‌گانه داوطلبان صورت می‌گیرد، لذا از داوطلبان خواسته می‌شود در اولویت بندی خود بر اساس علاقه دقت لازم را به کار گیرند.

وی به داوطلبان توصیه کرد: قبل از خرید کارت، به سایت مراجعه کرده و از پذیرش تکمیل ظرفیت رشته محل مورد نظرشان مطمئن شوند و بعد از آن اقدام به خرید کارت نمایند. چون در غیر این صورت امکان استرداد وجه ثبت نام وجود ندارد و علاقمندان متضرر خواهند شد.

وی در پایان اعلام کرد: اعلام نتایج پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت نیمسال دوم، در نیمه دوم دی ماه اعلام خواهد شد و شروع به تحصیل این گروه از بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید