همایش نوآوری و تحول در ارائه خدمات مخابراتی برگزار می شود

http://www.telna.ir/storage/images/20111231110330t350-41.jpgهمایش نوآوری و تحول در ارائه خدمات مخابراتی دوشنبه دهم بهمن ماه جاری در تهران و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، ITTS2012 توسط گروه علمی تحلیلی طیف شریف حول محور سیاستها و راهکارها تقویت لایه سرویس در شبکه های ارتباطی، راهبردها و مدل های فوق کسب و کار در ارائه خدمات ارزش افزوده مخابراتی برگزار می شود و در تلاش است فضایی برای تعامل بین شرکتها و فعالان حوزه مخابرات کشور فراهم آورد.

همایش نوآوری و تحول در ارائه خدمات مخابراتی که با هدف بررسی روند رو به رشد استفاده از خدمات ارزش افزوده و توسعه پلتفرم های خاص ارائه سرویس (SDP) دهم بهمن ماه امسال در هتل اوین پارسیان تهران برپا می شود با تبادل تجربیات کارشناسان داخلی و خارجی حول محورهای همایش، زمینه گرایش خدمات ارتباطی را ایجاد می کند.

فرصتهای ارائه خدمات مخابراتی در حوزه خدمات شهری، بانکی و سرگرمی و رسانه و فناوری ها و بسترهای نوین ارائه سرویس همچون تلویزیون اینترنتی، ابر محاسباتی و M2M از جمله محورهای اصلی مطرح در این همایش است.

تجربیات اپراتورهای مطرح جهان در توسعه پلتفرم های ارائه سرویس های مخابراتی نیز در این همایش مورد بررسی قرار می گیرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید