سومين کنفرانس بين‌المللي «يادگيري و آموزش الکترونيکي»

http://icelet2012.ut.ac.ir/files/site1/site/blue_banner_left_fa.jpgششمين کنفرانس ملي و سومين کنفرانس بين‌المللي «يادگيري و آموزش الکترونيکي (ICELET2012)» توسط دانشگاه تهران و با محوريت مرکز آموزش‌هاي الکترونيکي، 25 و 26 بهمن ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، محورهاي اين کنفرانس شامل «يادگيري/ ياددهي، طراحي، روش شناسي و ارزيابي»، «جنبه‌هاي مهندسي و فناورانه در يادگيري الکترونيکي»، «سياست‌هاي تضمين کيفيت، ارزشيابي و اعتبارسنجي در يادگيري الکترونيکي»،‌«جنبه‌هاي اجتماعي، فرهنگي و اخلاقي در نظام يادگيري الکترونيکي»، «جنبه‌هاي راهبردي، مديريت و سازمان در يادگيري الکترونيکي» و«کاربردها و مورد پژوهي در نظام يادگيري الکترونيکي» است.

اين كنفرانس شامل بخش‌هاي مقاله، سخنراني، کارگاه، نمايشگاه و جشنواره تجارب يادگيري الکترونيکي است.

مقالات برتر توسط کميته علمي کنفرانس انتخاب شده و مقالات پذيرفته شده بخش بين‌المللي کنفرانس در IEEE فهرست خواهند شد، همچنين مقالات (فارسي و انگليسي) برتر کنفرانس، در مجلات علمي -پژوهشي JITM و IJICT چاپ خواهند شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع رساني کنفرانس به نشاني http://icelet2012.ut.ac.ir مراجعه كنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید