امكان ادامه تحصيل دانشجويان انصرافي تا 22 بهمن

http://www.bananews.irثبت‌نام متقاضيان بازگشت به تحصيل مقاطع كارداني، كارشناسي ناپيوسته و پيوسته دانشگاه‌هاي كل كشور تا 22بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، وزارت علوم در نظر دارد با تدوين ضوابط و مقررات زمينه بازگشت به تحصيل آن دسته از دانشجويان منصرف از تحصيل در مقاطع كارداني، كارشناسي ناپيوسته و پيوسته كه حائز شرايط زير مي باشند را در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي غيردولتي، دانشگاه پيام نور و دانشگاه جامع علمي كاربردي فراهم كند.

اين طرح در دو مرحله به اجرا گذاشته شده كه مرحله اول جمع آوري اطلاعات متقاضيان و مرحله دوم بررسي تقاضاهاي واصله با توجه به امكانات، ظرفيت‌ها و شرايط متقاضيان است.

ثبت‌نام در اين سامانه هيچگونه حقي براي متقاضيان در پي نداشته و پاسخ نهايي نيز تنها از طريق سامانه خدمات آموزشي به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد.

توصيه مي‌شود متقاضيان از مراجعه حضوري به اداره كل امور دانشجويان داخل و يا دانشگاه‌ها خودداري و هرگونه سوال احتمالي را در سامانه ثبت كنند.

شرايط لازم جهت امكان بازگشت به تحصيل متقاضيان عبارتند از: قبولي و ثبت‌نام در يكي از دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي اعم از دولتي و غيردولتي تا قبل از سال 1390، نداشتن هيچگونه مشكل نظام وظيفه، عدم اخراج آموزشي و يا انضباطي توسط دانشگاه محل تحصيل و عدم صدور و اخذ مدرك حتي پايين تر از مقطع تحصيلي كه پذيرفته شده‌اند.

متقاضيان مي توانند تا مهلت مقرر جهت ثبت‌نام به سامانه خدمات آموزشي وزارت علوم به نشاني http://www.msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx مراجعه كنند.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید