160پزشک ایرانی ، کرسی دار تدریس در دانشگاه های آلمان

http://www.callforpapers.irبنیانگذار رشته جراحی کودکان در کشور با اشاره به فعالیت بیش از 10 هزار پزشک ایرانی در آلمان، گفت: از مجموع این تعداد 80 نفر به عنوان استاد و 80 نفر دیگر به عنوان دانشیار در دانشگاه های آلمان دارای کرسی تدریس هستند.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) پروفسورˈولی اله محرابیˈ روزیکشنبه در سومین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی افزود :همچنین 50 استاد ایرانی پزشک بازنشسته در آلمان زندگی می کنند.

به گفته وی، موفقیت عملکرد پزشکان ایرانی مقیم آلمان، چهار برابر بیش از پزشکان آلمانی است.

محرابی در ادامه به استقبال پزشکان ایرانی مقیم آلمان از حضور در این کنگره و علاقمندی آنان به خدمت به مردم کشور اشاره کرد و گفت: استفاده از خدمات این پزشکان، نیازمند حمایت مسوولان است.

سومین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پژوهش در دانش پزشکی به مناسبت گرامیداشت پرفسور ˈعلیرضا یلداˈ با محوریت اخلاق پزشکی به مدت چهار روز (27 تا 30 آبان ) در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

پرفسور ˈعلیرضا یلداˈ ، چهره ماندگار رشته پزشکی بیماری های عفونی در سال 81 و پدر طب عفونی ایران است.

وی همچنین بنیانگذار و رییس بنیاد جهانی آکادمیک پروفسور یلدا در آلمان است که هر ساله به محققان و پژوهشگران رشته های بالینی و پایه پزشکی از سراسر جهان، جوایز علمی را اهدا می کند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید