فراخوان طرح پژوهشی

ارائه­ ی شیوه های توسعه و تعمیق فرهنگ فعالیتهای داوطلبانه در شهر اصفهان

شهرداری  اصفهان در نظر دارد طرح مطالعاتی با عنوان” ارائه­‌ی شیوه های توسعه و تعمیق فرهنگ فعالیتهای داوطلبانه در شهر اصفهان”

را براساس شرح خدمات پیوست به فراخوان گذارد. بر این اساس خواهشمند است دستور فرمائید در صورت تمایل پیشنهادهای مربوطه صرفا در قالب پاکت الف: شامل: ۱‏- مدارک مربوط به اطلاعات و تعهدات حقوقی ۲‏- مدارک مربوط به توان مدیریتی و اجرایی ۳‏- مدارک مربوط به توان فنی ( تعریف پروژه  تخصصی مورد نیاز ، زمان بندی­ انجام پژوهش ­و­ساختار تیم اجرایی) که جزئیات فراخوان و راهنمای نحوه ارائه پیشنهاد در­” my.isfahan.ir” بخش آموزش، پژوهش و فرهنگ در قسمت فراخوان طرح های پژوهشی قرار دارد . حداکثر تا پایان وقت اداری روز  سه شنبه مورخ ۱‏/۴‏/۱۴۰۰ تکمیل و به مدیریت پژوهش ، خلاقیت و فناوری نوین شهرداری ارسال گردد.روش انتخاب مشاور براساس فرمول کیفیت –­هزینه QCBS است. لازم به ذکر است  پاکت ب: شامل تحلیل های مالی در این مرحله دریافت نمی­ گردد و پس از ارزیابی فنی، در صورت کسب حد نصاب فنی پیشنهاد مالی دریافت خواهد شد.

نکته : شهرداری اصفهان در رد و قبول هر یک از پیشنهاد­ها مختار می باشد.

لازم به ذکر است تمامی مستندات پاکت الف به صورت فایل CD در پاکت ارسالی قرار گرفته و مستندات فیزیکی در تمام صفحات مهمور و امضاء گردد

 دانلود RFP
دانلود راهنمای فراخوان

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید