پذیرش دانشجوی دکترای تخصصی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

http://www.callforpapers.irمرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای سال تحصیلی 92-1391 از میان واجدین شرایط برای تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی در رشته بیوشیمی بالینی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور () ظرفیت پذیرش در مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک نفر است و متقاضیان باید دانشنامه کارشناسی ارشد رشته بیوشیمی(بالینی و پایه)، ژنتیک و زیست شناسی سلولی و مولکولی داشته باشند و حداکثر تا پایان آذر ماه سال جاری مدارک مورد نیاز را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارسال کنند.

پذیرش دانشجوی دکتری پژوهشی در مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری زاهدان

مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز برای سال تحصیلی 92-1391 از میان واجدین شرایط در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بافت شناسی، جنین شناسی، علوم تشریح، توان بخشی، بیولوژی سلولی و ملکولی، ژنتیک، میکروب شناسی پزشکی، باکتری شناسی و میکرو بیولوژی دانشجو می پذیرد.

بنابراین گزارش، ظرفیت پذیرش در این مرکز 6 نفراست و حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری مدارک مورد نیاز را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نشانیhttp://www.zaums.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید