پیام دبیر اجرایی

پیام دبیر اجرایی کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی

اللهیار قاسمی دبیر اجرایی کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی طی پیامی گفت:با توجه به شرایط کنونی، لزوم افزایش توجه به تولیدات داخلی و کسب کارها بیش از پیش احساس می گردد. همزمان با افزایش سطح تولید و رونق کسب کارهای داخلی، می بایست  روش های نوین بازرگانی را آموخت و در چرخه صنعت بکار گرفت؛ لذا برگزاری کنفرانس “مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی” فرصت بسیار خوبی را جهت نزدیکی هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه ایجاد خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین همواره سعی داشته است تا با نو آوری و استفاده از نخبگان، سکّان دار صنعت علمی کشور باشد، و این بار هم سعی کردیم با گردآوری بهترین اساتید در حوزه بازرگانی، گامی مهم و متمایز جهت پیشبرد اهداف خود برداریم؛ همچنین سعی کردیم با گردآوری مدیران و نخبگان علمی و صنعتی کشور و ارائه مباحث ناب و بروز، در عرصه مدیریت بازرگانی، باعث ایجاد نزدیکی هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت شویم.

همچنین از تمام اعضای علمی و اجرایی که ما را در برگزاری این کنفرانس بزرگ کمک و یاری می رسانند کمال قدردانی و سپاس را به عمل می آورم. امیدوارم که با حضور شما عزیزان، کنفرانس بسیار خوبی را شاهد باشیم.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به لینک ذیل مراجعه نمایند.

(https://www.civilica.com/Calendar-MBMM01.html)

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید