انتشار مجموعه مقالات دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران

انتشار مجموعه مقالات دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران

مجموعه مقالات دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران

مجموعه مقالات دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران

مجموعه مقالات دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران در پایگاه استنادی مقالات کنفرانسهای کشور (سیویلیکا) نمایه سازی و منتشر گردید. دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران14 و 15 اسفند 1390 توسط مركز مطالعات تكنولوژي داتنشگاه صنعتي شريف و تحت حمایت رسمی مجموعه سیویلیکا برگزار گردید. در این کنفرانس 22 عنوان مقاله تخصصی شامل 210 صفحه منتشر گردیده است.  کلیه مقالات از طریق سیویلیکا قابل جستجو و دریافت می باشند.

 

لیست مقالات منتشر شده در دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران

 

 

 

مطالعه تجربي پيامك هاي تبليغاتي هرز موبايل و نقش كسب مجوز
توسعه تجارت سيار از ديدگاه رگولاتوري
بررسي عوامل موثر بر گرايش مشتريان به استفاده از خدمات موبايل بانك
بازاريابي و تبليغات هوشمند مبتني بر باركد، منطبق با ويژگيهاي بومي
هوش تجاري همراه، الزامات و كاربردها
ارايه الگوريتم پرداخت موبايلي پاركين گهاي عمومي اتومبيل از طريقsms و بررسي متون پيام كها و امنيت آن ها
مقايسه نسل دوم و نسل چهارم شبكه هاي موبايل در لايهي شبكه براي زيرساخت مخابرات كشور
معرفي و بررسي وب مشاپ هاي مبتي بر تلفن همراه
رايانش ابري سيار و نقش آن درخدمات ارزش افزوده
قيمت گذاري بسته اي خدمات تلفن همراه
ارائه چهارچوب چند بعدي جهت پذيرش اينترنت همراه
خدمات ارزش افزوده سفارشي در راستاي رفع نيازهاي اجتماعي، بيان چندتجربه
تجزيه و تحليل فرصتها و چالشهاي شبكههاي اجتماعي تلفن همراه
تلفن همراه و تغيير فرهنگ ارتباطات
احراز هويت امن براي پرداخت بي سيم
پيشرانها و موانع بازار تلويزيون موبايل
ارائه مدلي از ويژگيهاي سيستم پرداخت با موبايل در بانك توسعه صادرات
ارائه سرويس Cloud Gaming روي شبكه هاي سلولي:چالش ها وراهكارها
داشبورد نوين خدمات هوشمند جهت ارايه خدمات ارزش افزوده هوشمند
ارزيابي تحليلي ميزان تاثير عوامل موثربررضايت مندي مشتريان از خدمات اينترنتي تلفن همراه(مطالعه موردي:صنايع الكترونيك و مخابرات)
اولين سيستم تبديل متن به گفتارفارسي درتلفن همراه و كاربرد هاي آن
ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده به مشتركان تلفن همراه اول در دفاتر امور مشتركين بر اساس مدلServqual و با استفاده از متد FAHP

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 15 =